Dragoș Bucurenci
Consultant și trainer de comunicare, activist civic și om de televiziune. Este absolvent al programului de Master în Administrarea Afacerilor (MBA) al Stanford Graduate School of Business. A format peste o mie de manageri în public speaking, storytelling și comunicare interpersonală și a primit premiul „Cel Mai Bun Training al Anului“ la Gala Business Edu din 2010.
A construit două dintre cele mai cunoscute ONG-uri de mediu din România, Salvați Delta și MaiMultVerde, declanșând o campanie națională care a reușit să schimbe atitudinea tinerilor față de voluntariat și față de mediu.
A realizat și a prezentat mai multe programe de televiziune la TVR1, RealitateaTV, Prima TV și ProTV, a scris în „Academia Cațavencu“, „Evenimentul zilei“, „Esquire“, „Elle“ și „The One“.
A fondat Khastalia, o companie de training și executive coaching în 2013, continuând să fie implicat și în societatea civilă. Din 2015 este director de dezvoltare al Fundației Hope and Homes for Children, unde coordonează strategia de comunicare și fundraising. Sub mandatul său, fondurile strânse de fundație din România au crescut cu peste 80%, depășind 1 milion de euro anual.
Cartea sa Despre curajul de a ne lăsa văzuți, apărută în 2016 la Curtea Veche, este o colecție de eseuri despre comunicare, vulnerabilitate și despre maturizarea unei generații în România post-comunistă.
Leadership cultural